Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hoitoväsymys vaivaa, mistä voimia jaksaa vaan jatkaa?

Hei Riitta.
Kyllä tuo väsymys on sypähoitojen jälkeen pitkäänkin itse kullakin. Näin olen kuullut muidenkin sanovan. Toiset jaksavat käydä työssäkin, minä en olisi jaksanut koko aikana istua tietokoneen äärellä ja tehdä töitäni, ei olisi tullut mitään. Tänäänkin, kun tyttö lähtee aamulla puoli kahdeksan, nukuin ja torkuin aina klo 15 asti. Välillä selasin internettiä ja taas menin vedin pussilakanan ympärilleni ja otin pienet tirsat. Illalla jaksan paremmin olla tyttöni seurassa ja tehdä näitä normaaleja kotiaskareita kahden hengen taloudessa.
Olethan saanut labrakokeiden tulokset tulostettuna polilta? Siinä näkee veriarvon ylä- ja alarajan, eikös. Uskon, että tuo sinun CA-125 mahtuu rajojen sisään, niin pieni ero kuitenkin luvuissa on. Katsohan, jos voit sen tarkistaa tulosteesta.
Ole itsellesi armollinen ja itsekäskin, niin jaksat paremmin kestää nämä päivät. Sivuoireitta ei varmaankaan kukaan hoidoista selviä. Minulla ilmeni vasta 6 kk sädehoidon jälkeen omat vaivat ja otettiin valitusteni takia uusi näytekin rinnasta, tulokset kuulen 12.6. Ainahan tämä on mielessä, mutta kun saa sen verran itsestään irti, että menee vaikka ulos aurinkoon kävelemään, niin vähän ne linnun laulut ja tien pientareen kukat saavat ajatukset muuallekin. Voimia sinulle tälle ja aina huomiselle päivälle.
kititupu | 29.5.2012 klo 17:52:38