Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ilmestyykö Herpes herkemmin ?
Ihmettelen nyt suureen ääneen , että mikäs sen Herpeksen aktivoi juuri näiden hoitojen aikana. Olen huomannut näilläkin sivuilla mainintoja siitä.Itselläni se on ilmestynyt viimeisten 30 v. aikana aina silloin tällöin ( yleensä silloin kun ei olis ollu väliksi).Olen huomannut että stressi tai huono yleiskunto yleensä sen on "laukaissut". Mulla se puhkee joko huuleen tai alaselkään pers-vaon yläpäähän. Noh , nythän se taas putkahti (persukseen) edellisenä iltana ennen viimeistä Herseptiiniä + Taxoa . ( Ne Cefit on viel saamatta). Mainitsin asiasta hoitajalle ennen tiputusta ja hän kipaisi nopeasti kysymään lääkäriltä voiko hoidon antaa. Sai antaa , mutta sain viikon Zovirax-tabletti 800 mg kuurin ( otetaan 5 x pv.). Miksköhän ei kukaan lääkäri ole aikaisemmin määrännyt mulle tätä tabletti muotoa.
Tietääks kukaan mitä vaikutusta sillä aktivoituneella Herpeksellä on yhdessä tiputuksen tai jonkun muun asian kanssa ?????
- Ilmestyykö Herpes herkemmin ?liikkeelle
- Re: Ilmestyykö Herpes herkemmin ?maikkendaali