Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Koska hiukseni alkavat kasvamaan?

Hei! Kyllä ne hiukset alkaa kasvamaan heti kun ovat lähteneet.Mutta odottavan aika on pitkä.Mulla meni 8 kk että kehtasin ilmestyä ilman peruukkia.Kampaaja sanoi että olisin voinut olla jo aikaisemminkin mutta mulla ei rohkeus riittänyt.Entiset ihanat pitkät permanenttikiharat oli muuttuneet kovin kylmään lyhyeen lookiin.Mutta sitkeästi hieroin sinistä Novilania päänahkaan, siis päänahan hoidon vuoksi ja tulevien hiusten.Nyt on sitten sellainen kiharapilvi ja pellavapää että huh! Partutissa sais käydä kaks kertaa kuussa että sais pidettyä aisoissa.Mutta joku uusi tosi reipas tyyli voi solla.Minä hommasin uudet räväkät rillit ja kun astuin kehiin uudessa lyhyessä tukassani ja uusissa räväköissä rilleissäni niin luulen että aika monelta se meni läpi!Voi, toivon todella että hiuksesi kasvaisivat nopeasti ja löytäisit kivan tyylin mikä sinulle sopii.Mulla ihmiset kiinnitti ehkä enenmmän huomiota uusiin rilleihin kuin hiuksia.Koita jaksella! Jos tulee helteet niin on muutes sairaan ihanaa olla kun ei ole hikihiuksia.Normit ihmiset ei tajua tätä!
niin pieni | 16.7.2011 klo 22:19:28