Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voiko matkustaa ulkomaille sairauslomalla?
Minäkin menin noin kuukaudeksi töihin leikkaussairaslomani (3 viikkoa) ja sädehoitosairaslomani (2 kuukautta) välisenä aikana. Se oli järkevää ihan siltäkin kannalta, että näin Kela laski sairaslomani erillisiksi, ei yhtenäiseksi ajaksi ja sain täyden palkan koko ajalta. Muuten olisin jossakin vaiheessa pudonnut Kela-korvauksen varaan.Minäkin teen päätetyötä ja käteni ja koko leikattu puoleni oli kipeä ja jäykkä silloin. Olin myös tavattoman väsynyt koko tuon 4 viikkoa, mutta jotenkin vain sitten rämmin sen läpi. Nyt kun sädehoito on ohi ja olen palannut "oikeasti" takaisin töihin, niin väsymystä eikä särkyjäkään enää ole ja käsikin toimii ihan ok.
Eri työnantajathan tietenkin suhtautuvat asiaan eri lailla. Minun työnantajani - ja jopa eräät työtoverini! - suhtautuvat asiaan niin, että jos joku on tarpeeksi terve lähtemään etelän matkalle, niin hän olisi tarpeeksi terve tulemaan töihinkin.... Vaikkei se ihan noin mene minun mielestä. Etelässähän lomaillaan ja levätään, ei rehkitä töissä!
Oikein hyvää ja rentouttavaa lomamatkaa sinulle! Minäkin olen huomenna lähdössä Turkkiin.
- Re: Voiko matkustaa ulkomaille sairauslomalla?Janna61