Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kuvaus puhdas !!- nyt saan sen " unelmien joulun"
Hei kaikki kanssa matkaajat,Kahden vuoden kamppailu agressiivista ja harvinaista kohdunkaulan syöpääni vastaan on nyt siinä vaiheessa että saan jo toistamiseen kirjoittaa tänne että pet/ct kuvaus oli puhdas !
Olen nyt ollut 3 kuukautta ilman sytostaatteja ja näin ollen saan jatkaa pelkällä Avastin tiputuksella kolmen viikon välein vuoden verran jos syöpä ei näytä merkkejä.
Alussa tilanteeni tuntui toivottomalta, kuten moni tämän palstan lukijoista muistaakin. Helmikuussa tuli ensimmäinen puhdas kuvaus, mutta jatkettiin xeloda+avastin yhdistelmällä kunnes tuli sietämättömät kivut ja iho meni rikki.Onneksi kuulema xeloda säilyy solussa pitkään eli toivon että se auttaa minua pääsemään yli pahimman ajan jolloin on suuri uusinta riski.
Haaveilin aina että saisin unelmien joulun jolloin voimme yhdessä kaikkien läheisteni kanssa saada lepoa tästä jatkuvasta pelosta ja ahdistuksesta. Nyt se on totta !!! Aijon viettää aikaa heidän kanssaan ja unohtaa syövän, sillä juuri nyt olen TERVE !
Tarinani on todistus siitä että mahdoton voi tulla mahdolliseksi. Luottakaa lääkäreihin ja uskokaa hyvään.Pyytäkää apua Häneltä, jolle mikään ei ole mahdotonta.
Kiitän taas kerran teitä kaikkia vuosien varrelta, jotka ovat jaksaneet minuakin tukea. Toivotan kaikille tämän asian kanssa kamppaileville voimia jaksaa jatkaa...
- kuvaus puhdas !!- nyt saan sen " unelmien joulun"riitta47