Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olen NIIN iloinen!
Heippa VenekansaOlen menossa huomena ekaan CEF:n kaikkien viivytysten jälkeen ja kyllä meinaa vähän jänskättää että miten siitä selviää. Olen Taxoista selvinnyt suhteellisen helpolla kaikilta osin. Suun kanssa oli suurimmat ongelmat ja nekään ei ollut kovin pahoja.
Kiva kuulla että CEF:stä voi selvitä ilman oireitakin. Antaa rohkaisua huommiselle.
Minulle on tullut tuonne leikatun puolen kainalon taakse semmoinen kipeä piste. Ensimmäisen kerran se kipuili noin kuukausi sitten ollen pari viikoa kipeä ja nyt on ollut kipeänä noin viikon. Se on peukalonpään kokoinen alue ja on aivan kosketus arka. Ajattelin kyllä huomena sanoa asiasta kun menen tippaan. Kyllä pistää ajatukset lentoo ja ne ei välttämättä ole mitään positiivisiä. Ehkä ole huomena viisaampi. Mullahan oli kainalo puhdas.
Terveisin Kutri
- Olen NIIN iloinen!peevikki
- Re: Olen NIIN iloinen!Karhutar
- Re: Olen NIIN iloinen!kutri
- Re: Olen NIIN iloinen!peevikki
- Re: Olen NIIN iloinen!peevikki
- Re: Kerrankin hyviä uutisiaKarhutar