Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUS TEHTY
Huomenta Ellinoora,tervetuloa kotiin ja mukavaa, että leikkaus meni hyvin. Leikkauksen jälkeen voi aina tulla noita erilaisia vaivoja toisille, onneksi saivat ne kuriin. Nyt vaan muistat levätä ja alkaa jumpata sitä kättä heti vaikka koskeekin. Minulla ainakin se jumppaaminen ehkäisi nesteen kertymistä tehokkaasti ja käsi on palautunut kokonaan normaaleihin liikeratoihin.
Siitä se hoitorumba nyt sitten alkaa, toivottavasti hoidon aloitusta ei jouduta lykkäämään ton lakon uhan takia! Missä päin sinut hoidetaaan? Mulla kaksi taxoa takana, tukka vielä päässä (ilman kylmäkypärää) tosin hieman harventuneena, mutta kuitenkin. Olen selvinnyt näistä kahdesta hoidosta ihan hyvin, eikä suurempia sivuoireita ole onneksi tullut. Kun osasin varautua toiseen hoitoon imeskelemällä jäitä ja juomalla hoidon aikana karpalomehua ei suun vaivoja ole tullut ollenkaan.
Tsemppiä sulle, kyllä kaikki hyvin menee!
T:Kisuliini
- RINTASYÖPÄLEIKKAUS TEHTYellinoora
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUS TEHTYKisuliini
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUS TEHTYKarhutar