Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: parisuhdeongelmia

Hei kesän lapsi,
tuntuu kuin minä olisin tuon kirjoittanut, niin samanlaista oli mullakin. niin kauan meni hyvin kun oli vielä hoidot päällä, mutta kun ne oli ohi, alkoi mieskin näyttää missä kappi seisoo. kiukuttelua, äyskimistä pienistäkin asioista jne...
Miehet ovat siitä kummallisia otuksia kun niilläkin on tunteet, eivät vaan tahdo näyttää niitä. Minäkin sattumalta näin kun mun mies itki salaa heti sairastumiseni jälkeen.

Avioelämä meillä meni täysin sekaisin, nyt se sentään on taas vähän parenpaan suuntaan, mutta ei vieläkään entisellään, tuskin enää tuleekaan. Kai se pitkä yhdessäolo aikakin on tehnyt tehtävänsä ( 21 v).Silti rakastan miestäni ehkä enemmän kuin koskaan ja uskon, että hänkin rakastaa minua.
Anna vaan ajan kulua sinäkin, kyllä se elämä siitä normalisoituu, ja yritä ymmärtää sitä miesparkaasi. Yritä mennä hänen housuihinsa vähäksi aikaa niin huomaat kuinka henkisesti raskasta hänelläkin on ollut, ennen kaikkea pelätessä sinun menetystäsi. Sitä pitää niin itsestään selvänä, että se toinen on aina siinä vierellä, kunnes sitten elämä pysäyttää ja laittaa ajattelemaan, ettei se olekkaan itsestään selvyys.

Yritä keksiä teille jotain yhteisiä asioita esim. matkoja, ulkoilua, teatterimatkoja, tansseja. Mitä ikinä keksitkin, niin pikkuhiljaa löydätte taas toisenne, usko pois.
Rakkauden eteen on aina tehtävä töitä, on sitten sairautta tai ei

Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle. Lilja
lilja | 3.8.2007 klo 21:19:49