Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuin usein kontrolli...

Hei Hipura

Ei minulla ollut niin paljon hormonireseptoreja, että Tamofenistä olis ollut hyötyä, lisäksi kun oli tuo her2-tekijäkin niin vahva. Eipä silti, ei se ole minua kolotuksilta tai kylmiltäkään aalloilta säästänyt, mutta ajan ja kärsivällisyyden kanssa kaikki on aika lailla korjautunut ennalleen. Rintaa en tietenkään saa takaisin, ja uusiotissiä en laita, en ainakaan vatsamakkarasta tai selkälihaksesta. Minulle on enemmän iloa siitä, että lihakset ovat vahvat, toimivat ja alkuperäisillä paikoillaan. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, joku toinen saa ajatella eri tavalla.

Tosiaan, minä en tällä hetkellä käytä minkäänlaisia lääkkeitä, allergialääkettä vain silloin kun on heinänuha-aika, ja särkylääkettä jos uhkaa kuukautismigreeni puskea päälle. Taidan olla jonkinlainen "mutantti" näitten kuukautisteni kanssa.

T. Karhutar

Karhutar | 4.11.2009 klo 11:57:11