Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kohdunpoiston jälkeen...
Olin vähän aikaa sitten kohdunkaulansyöpäepäilyn vuoksi kohdunpoisto-tähystysleikkauksessa. Nyt sitten odottelen tietoa patologin vastauksista ja yritän toipua työkuntoiseksi.Toisaalta on ihanaa saada olla kotona ja vain levätä, mutta välillä aika tahtoo käydä pitkäksi. Ei aina jaksa lukea, katsoa TV:tä ja mitään raskastahan en voi vielä tehdäkään. Hiukan olen ulkona kävellyt ja lähikaupassa käynyt.
Leikkaus meni onneksi ihan hyvin ja pääsin kotiin sairaalasta jo leikkausta seuraavana päivänä kuten olin toivonutkin. Lääkärit ja hoitohenkilökunta olivat tosi ammattitaitoisia ja rauhallisia, enkä enää sairaalaan mennessäni pelännyt.
Mutta nyt kun on aikaa niin ajatukset laukkaavat ja välillä alkaa pelottaa että entä jos niissä patologin tutkimuksissa löytyy syöpää? Kaikki laboratoriotutkimukset ovat olleet normaaleja... Mutta ei kai mitään varmuutta ole ennen kuin nuo patologin tutkimustulokset selviävät?
Hyvää toipumista toisille leikkauksen läpikäyneille!
- Kohdunpoiston jälkeen...GiaF
- Re: Kohdunpoiston jälkeen...liikkeelle