Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: käden kuntoutus ja kipu
Sain sytostaatit, mutta en sädehoitoa. Totaalipoiston vuoksi sädetys katsottiin tapeettomaksi. Sytostaatit eivät pilanneet koko kesää. Minulla oli hoidot kolmen viikon välein, yhteensä 6 kertaa. Viikko hoidosta oli huonompaa aikaa ja kaksi viikkoa sitten parempaa, jolloin pystyi elämään lähes normaalisti. Kävin töissä tai olin kesälomalla. Voimat olivat vähissä, mutta siitä huolimatta jaksoin paremmin kuin etukäteen pelkäsin. Hoitojen vaikutus on yksilöllistä. Luin juuri Satu Hassin kirjan, jossa hän kertoi sairaudestaan. En olisi pystynyt hänen hommiinsa hoitojen aikana, niin aktiivisesti hän oli työelämässä mukana. Toisaalta en oksentanut kertaakaa, joten siltä osin meni hyvin. Vieläkään en ole siinä kunnossa kuin olin ennen hoitoja. Täytyy vain pinnistää eteenpäin, jospa jonakin päivänä kaikki on taas hyvin.
Voimia tulevaan koitokseen!
- käden kuntoutus ja kipuniisku
- Re: käden kuntoutus ja kipuTalvio
- Re: käden kuntoutus ja kipusuomenkukka