Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pää täynnä kysymyksiä ...
Hei Pike! Tiedän nuo tunteet. Itse olen niitä kelaillut jo nelisen kuukautta. Mutta kyllä sen sairauden alkaa hyväksyä jossakin vaiheessa. Ensin tulee se kapinavaihe, viha, katkeruus, kateus, kaikki negatiiviset tunteet. Sitten alkaa sopeutua ja hyväksyä asiaa. Näin ainakin minulle on käynyt, vaikka aluksi ajattelin, etten koskaan tule hyväksymään tätä sairautta.Kävin äsken syöpäosastolla katsomassa kahta naista, johon tutustuin viime viikolla ollessani itse siellä hoidossa. Meillä oli tosi mukavaa. Kävelytin toista naista ja juotiin yhdessä päiväkahvit/teet. Siellä syöpäosastolla on tosi lämmin ja positiivinen tunnelma. Siltä varalta, että joskus sinne joutuu, ei kannata pelätä. Minulle oli ainakin positiivinen kokemus. Se on tuo osasto ihan oma maailmansa, ei voi verrata muihin sairaalan osastoihin.
Sitten kävimme kaupassa ja tapasin erään tuttavani. Hän kertoi, että menee maanantaina leikkaukseen. Ilmeisesti munasarjasyöpä hänellä. Yritin kannustaa häntä ja sanoin, että käy täällä cancerin sivustoilla hakemassa tukea.
Oikein hyvää viikonloppua Sinulle.
Lämmöllä Kehäkukka :)
- Re: Pää täynnä kysymyksiä ...Kehäkukka
- Re: Pää täynnä kysymyksiä ...kevätmieli