Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ohi on, viimeinen kontrolli takana
Hei ja mukavai uutisia sinulta kanssasisar. Itse sairastuin ja olen lukenut myös kirjoituksiasi tuolloin 2007 lukien. Itse sain "terveen paperit" syksyllä, mutta mielstäni vasta nyt sairauskaari näyttäytyy ohi on tilanteena. Eli itselläni korjausleikkaus oli mahdollinen vasta kolme vuotta sairastumisen jälkeen ja lopulta pitkitin ajatusta vielä itse yhden vuoden lisää eli korjausleikkaus suoritettiin tuossa tammikuussa. Prosessi on ollut pitkä ja monisyinen ja kasvattanut miettimään elämän syviä ajatuksia. Ratkaisut joita on tehnyt ja joutunut tekemään ovat kasvun ja oppimsen paikka. Korjausleikkaus on myös oma prosessinsa ja siihen kannattaa antaa tisellensä aikaa ja kerätä energiaa, jotta kaikki sujuu hyvin. Itse olen saanut rinnan takaisin noin 5 vuoden jälkeen ja vaikka rinta onkin vielä teipeissä tuntuu se erikoisen hyvältä verrattuna irtokappaleeseen. Hyviä vointeja teille kaikille kanssakulkijoille ja myös perässä tulijoillePäivätär
- Ohi on, viimeinen kontrolli takanatuutikki-tt
- Re: Ohi on, viimeinen kontrolli takanaKatjuliini
- Re: Ohi on, viimeinen kontrolli takanamerenrantatyttö
- Re: Ohi on, viimeinen kontrolli takanapaivatar