Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Eläkkeelle
Hei!Tarvitsisin apuanne eläke asioissa. Olen ymmärtänyt että eläkevakuutusyhtiö kysyy työntantajalta arviota työssä selvitymisestä kun työntekijä anoo työkyvyttömyyseläkettä. Voiko syöpälääkäri kirjoittaa eka kerralla sellaisen B-lausunnon ettei vakuutusyhtiö lähde kysymään arvioita työnantajalta? Mikähän invalidi% pitää olla jotta eläkkeelle siirtyminen on "varmaa"? Olen itse 40 nainen ja sairastanut syöpää 8 vuotta. Olen työelämässä. Syöpäni uusiutui 2005, 2006 olin hoidoissa ja nyt puolen vuoden hoitotauon aikana osa-aikatyössä. Nyt näyttää siltä että syöpä on jälleen uusiutunut ja jälleen hoitoihin. Lisäksi olen nyt virallisestikin 30 % invalidi. Onkohan minun tapauksessani vielä kyseenalaista eläkkeelle pääseminen vai mitä mieltä olette? Itse en enää jaksaisi tätä -töissä, s-lomalla, töissä,- rytmiä enkä jaksa suoriutua osa-aikatyöstäkään (nukun seuraavat päivät kotona). Kertokaa minulle kuinka voin laittaa asian vireille.
- Eläkkeellekikiki