Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi vaihe alkamassa

Minulla matkaa sairaalaan 60 km ja en kyllä ole ollut sytohoitoihin mennessä ja varsinkaan tullessa ajokunnossa, joten olen tilannut pirssin pihaan. En käytä juuri busseja, mutta luulen että parin vaihdon kautta bussiyhteys kyllä olisi olemassa, mutta sädehoitoihinkin mennessä turhia tartuntoja on syytä vältellä. Sairaalassa kysytään joka kerta millä olen tullut ja matkakorvausdokumenttiin tulee ruksi ao ruutuun.

Lääkärikäyntejä ja tutkimuksiakin tullut kalenterivuoden aikana yli 9 kertaa niin silloin Kelan omavastuu 157 euroa ylittyy. 9,25€ omavastuu/suunta. Tämän jälkeen saat Kelasta kortin jolloin taksi ei peri edes omavastuuosuutta.

Itse olen ajatellut että nyt nautin tästä oikeudesta, enkä stressaa itseäni liukkailla keleillä vaikka muutoin ajan vuodessa noin 30.000 km. Kun sädehoito aikanaan alkaa, olen ajatellut käyttää päivittäisen kahden tunnin matkan sairaalaan vetämällä korvakuulokkeet korville ja kuuntelemalla rentoutuskasettia 25 päivää ja kas kaikki on ohi ikäänkuin olisin nähnyt vain unta sädehoidosta.

tullis | 31.10.2011 klo 22:26:57