Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: vihdoin kotiin sairaalasta

Heipsis vaan kaikille ja kiitos kotiintulo toivotuksista!

Lääkärit sanoivat osastolla, että on aika yleistä, että tälläiset infektiot jäävät mysteereiksi. Mullakin oli ilmeisesti bakteeri ja virus peräkanaa elimistössä riehumassa. Eniten olin itse huolissani HB:sta, joka laski sinne 95 eikä rautalisistä huolimatta nousseet kuin 100 josta taas lähtivät tippumaan. Mutta tutkivat kyllä mun rautavarannot, jotka olivat ihan normaalit.
B-12 vitamiini oli alhainen, jonka hoidoksi sain piikin. Nyt sitä seuraillaan ja 4kk päästä otetaan kokeet, josko se olisi noussut. Meillähän on keliakia suku, joten siellä voi piileä syy. Gastroskopiaa ei vielä tehty, ettei vaan aiheuteta uutta infektiota, kun elimistö on näin herkillä.
Lääkäri muuten sanoi TT-kuvauksista, että yksi sellainen vastaa 400 keuhkokuvaa sädetykseltään, joten siinä syy, miksei niitä oteta, kuin pakko tilanteessa.
Räivät tontut ovat nyt jääneet tekemättä, mutta tänään piirsin pitkästä aikaa. Eiköhän se elämä voita pikkuhiljaa..
Katoin eilen uutisista, että meidän alueen keskussairaala on listalla, jossa tulee mahdollisia joukkoirtisanoutumisia..on se pelottava paikka, meille vakavasti sairaille, jotka tarvitsemme erikoisosaamista.
Nyt taidan siirtyä tuonne yksityisviestien puolelle kuulostelemaan santerin fiiliksiä.
Kirpeää syyspäivää teille ihan jokaiselle
julia

julia | 12.10.2007 klo 16:40:40