Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Heikotusta - Tamofeenistako?
Hei..minulla alkaa ensiviikolla Tamofeenin ottaminen ja säteet samanaikasesti. Eilen olin TTA-kuvauksessa simulaattorissa jossa merkattiin paikka mihin saan sädehoitoon. Siinä sitä on käymistä kun 25 kertaa joutuu käymään Mua ihan oikeesti pelottaa kanssa noi Tamofenin vaikutukset kun nyt kolme viikkoa viimeisestä cef:stä ja kunto alkaa olla parempi, niin taasko "pitää sairastaa" otin netistä lääke.fi tiedot kyseisestä lääkkeestä ja siinä on haittavaikutukset: lääke voi aiheuttaa yleisemmin kuumia aaltoja, joskus ilmenee vuotoa emättimestä, kuukautisten vähenemistä, pahoinvointia , oksentelua, turvotusta. Toiset taas kertoo ettei ole pahempia haittavaikutuksia. Odottelen taaas välillä kauhula mitä se mulle tuo, mä saan kaikista just ne oireet mitä ohjeissa lukee pilkulleen. Toivottavasti olis nyt helpompaa.- Re: Heikotusta - Tamofeenistako?ael
- Re: Heikotusta - Tamofeenistako?kevätmieli
- Re: Heikotusta - Tamofeenistako?lillukka