Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kokemuksia karboplatiinihoidosta???

Hei,
sain karboplatiinia ( 6x 3 vko.n välein) munasarjasyöpääni kaksi vuotta sitten ja minulla tuli aika vähän sivuvaikutuksia. Pahoinvointia oli jonkin verran ja pari ensimmäistä päivää hoitojen jälkeen oli huonompi olo. Pahoinvointi lääkkeillä sekin helpottu. Juomisia (erilaisia mehuja) varasin aina hoitojen jälkeen jääkaappiin oloa parantamaan. Ummetusta minulla tuli jonkinverran pahoinvointi lääkkeistä ja se oli tietysti ikävää, mutta syömällä leseitä ja hyvällä omallatunnolla lakua ym. sain pikkusen siihenkin helpotusta. Lopullisen helpotuksenhan saa sitten apteekista, kun hakee microlaxia :)
Hiukset ei lähteneet päästä, ja hoitajat sanoivatkin, että harvoin lähtee hiukset, jos yksistään tätä sytoa saa. Hoitojen välin ulkoilin ja elin aika normaalia elämää perheen kanssa. Sairaslomalla olin töistä ja vaikka fyysinen kuntoni oli välillä ihan työkykyinen, koin, että parempi oli ottaa ihan rauhassa ja nauttia niin hyvin kuin voin, sairaslomastani.
Tällähetkellä olen voinut hyvin ja hoitojen päättymisestä on nyt 1½-vuotta.
Tsemppiä sinulle!
eloisa-70 | 14.1.2008 klo 18:10:54