Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Mitä kuuluu Femarilaiset?

ajattelin vähän kysäistä kuulumisia.
Femar on ollut käytössä vuoden ajan .Aluksi oli hikoilua ja jäykkyyttä,nivelet olivat todella kipeät koko talven ajan.
nyt kuiten niveloireet ovat helpottuneet tosi paljon??Hikoilua on mielestäni nyt enemmän,,öisinkin.
mistähän moinen muutos johtuu? Onko teillä muilla haittavaikutukset pitkällä aikavälillä vaihtuneet?
En todellakaan kaipaa niveloireita!!
olen myös aloittanut jooga/pilates rentoutus venyttely ryhmässä hiljattain...suosittelen !
Ruokavalio on terveellinen..painoa on vähän ylimääräistä ja keskiratalolle se näyttää sitkeästi asettuvan.mutta pysyy kurissa ,ei tosin laskekaan.
Seuraavat kontrollit ovat loppuvuodesta ,saa nähdä mitkä ovat kolesteroli ja maksa arvot..niihinhän tämä lääke saattaa vaikuttaa.
luutiheysmittausta minulle ei ole ohjelmoitu, saattaisi ehkä kuitenkin olla tarpeen?
luin muuten jenkkitutkimuksesta jossa vaihdevuosi ikäisten naisten luutiheys parani huomattavasti kun söi n.10kpl kuivattuja luumuja päivässä..vuositasolla hyöty oli merkittävä...no ei luumuista voi haittaakaan olla?
Limakalvoihin olen käyttänyt apteekin tuotteita ,rintasyöpähoitaja antoi myös luvan käyttää silloin tällöin ovestin puikkoja..ne kuitenkin myös hoitavat limakalvoja..kivampaahan on kun paikat on kunnossa!
Melatoniin toimii myös edelleen ..
kerokaahan kuulumisia ,Kultsikki

kultsikki | 8.9.2011 klo 12:08:57