Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Leikkaano kaiken vai en?

Hei taas kanssa sisaret

Nyt se on sitten menoa,hiuksille meinaan.Toinen hoitokerta on torstaina ja nyt jo olen kuin sulkasatoinen kana.Päänahkaa polttelee ja pistelee.Kampaaminen tai harjaaminen ei tule kuuloonkaan.Pahoinvoinneista olen säästynyt,hieman helpommin tulee väsy mutta menee ohi hetkessä.Tässä hyvä kysymys menenkö kampaajalle ja leikkautan kaiken pois vai imuroinko karvat päivittäin.Kun tiedä lähteekö ne todella kaikki,pahalle näyttää.Peruukia kokeilin asioidessani kaupungilla.Tunsin itseni vähän hölmöksi,kait siihenkin tottuu.Ei kukaan kuitenkaan kommentoinut että sulla taitaa olla peruukki.Välillä tulee sellainen olo että minä en voi olla sairas,mutta sitten taas kolahtaa ja on toivoton olo.Mutta tästä vaan eteenpäin,ei taida olla muita vaihroehtoja.Kuitenkin kevät tulee ja valoista päivää on jo monta tuntia enenmän kun sairauden alussa.Kaikille teille jatkoja ja kauniita päiviä
seija-anita | 22.3.2010 klo 23:52:29