Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huimaus ja Tamofen?
HeiOlen itse syöny nyt kohta 11 kk Tamofenia. Alun jatkuvat kuumat aallot ovat väistyneet päivän (lähinnä yön) muutamaan pyrähdykseen....mutta nivelten ja lihasten jännitys on kokoajan päällä. Etenkin kaulan ja niskanalueen lihaksen jatkuvassa pinteessä ja nuo kun jumittuu niin asentohuimauskin on taattu. Pätkäunetkin lisäävät noita lihasoireita ihan kiitettävästi ;) Helpotusta olen saanu burana kuurilla ja lymfan yhteydessä on välillä käsitelty myös hartia/niska alue. Itse en ole lähtenyt edes arvuuttelemaan onko nyt päässä vai ei....poistuuhan nuo oireet aina välillä taka-alalle. Hoitojen alussa viime vuonna luustokuvauksessa todettiin kulumamuutoksia alaselässä ja niskassa...ja jo silloin arvuuteltiin näiden paikkojen oirehtivan Tamojen aikana. Vuosikontrolli lähestyy ja luottavaisin mielin laitan kyllä kaikki kolotukset ja epämääräiset oireet Tamojen piikkiin.
Tsemppiä teille kaikille ;)
- Huimaus ja Tamofen?Santruzka
- Re: Huimaus ja Tamofen?Santruzka
- Re: Huimaus ja Tamofen?Tulevaisuus?
- Re: Huimaus ja Tamofen?Elokuu 62