Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Leikkauksen jalkeiset kivut

Olen 48 v ja minulta leikattiin lokakuussa oikeasta rinnasta rintasyopa. Leikkaus oli saastava, joten rinnasta poistettiin n 35 mm x 35 mm osa ja 3 imusolmuketta. Leikkaus meni hyvin ja haavat parantuivat hyvin. Nyt kaikki isommat kivut ja tuntemukset rinnasta ovat poissa, mutta ihmettelen, kun leikkauksen jalkeen olen tuntenut outoa kipua ja outoja tuntemuksia vasemman lapaluun kohdalla. Ensimmaiset tuntemukset olivat perin outoja kun tuntui kuin olisi vesi valunut lapaluun kohdalta. Pari kertaa taytyi oikein menna katsomaan vuotaako sielta jotakin vai ei, mutta iho oli kuiva. Iho on normaalin nakoinen, mutta jotenkin tunnoton. Ja sarky tuntuu vain ja ainoastaan yhdessa kohtaa. Voiko tama olla jotenkin leikkauksesta johtuvaa vai jotakin aivan muuta?? Onko kellaan muulla kokemuksia. Oikeaa katta olen kayttanyt ihan normaalisti ja liikeradat ovat ok. En mielestani ole myoskaan jannittanyt katta, mutta eihan sita itse aina tieda.
koralli | 19.11.2010 klo 10:49:08