Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Joensuun reissut alkavat maanantaina.
Piamaaret, olen ajatellut samoja asioita kuin sinä eli mielessä on pyörinyt se miksi levinneisyystutkimusta ei voida tehdä esim minulle vaikkakin imusolmukkeet oli puhtaat? Toisaalta jos ovat niin varmoja että etäpesäkkeitä ei ole niin miksi sitten sytot? No onhan sinne joku nilviäinen syöpäsolu voinut verenkiertoon tietenkin karata ja se saa nyt huutia! Minunhan tulee olla tyytväinen että saan hoidot mutta kaikkea tässä miettii ja kun aikaa on...Olen vielä hormoninegatiivinen niin sytot on ainoa apua käsitin että sekin painoi hoitosuunnitelmaa tehtäessä että hormonihoitoa ei tarvita tai siitä ei ole hyötyä. No vielä on 3 cef tiputusta jäljellä ja olen kyllä hyvin edelliset hanskannut niin kyllä nuo loputkin menee sitten vielä sädehoito päälle. Kaikki loppuu aikanaan ja toivottavasti pysyy paha poissa. - Syysnainen
- Re: Joensuun reissut alkavat maanantaina.taistelu-62
- Re: Joensuun reissut alkavat maanantaina.Syysnainen
- Re: Joensuun reissut alkavat maanantaina.Kristaemilia