Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..
Hei! Minullakin 2 tiputusta takana, kolmas viikon kuluttua. Hiukset lähteneet, mutta kulmakarvat ja ripset tallella. Kulmakarvoja olen värjäyttänyt aina ajoittain ja niin aion nytkin tehdä. Nyt kun ei ole tukkaa, niin tulee enemmän kiinnitettyä huomiota silmämeikkiin, kummasti mieltä piristää huoliteltu ulkonäkö. Vaatteitakin olen ostellut, olen tosin laihtunutkin viime syksystä, joten vaatteet tulevat ihan tarpeeseen, vanhoja olen myynyt kirpparilla.Iho-ongelmat ovat kurja juttu, mulle tulee Taxojen jälkeen päänahkaan ja ohimoille kutiavia näppyjä, eikä peruukkiakaan voi nyt pitää. Olen hoitanut ihoani apteekin perusvoiteilla, näppyihin olen laittanut välillä Bepanthenia ja välillä Bellavitaa,parina päivänä tosin jouduin laittamaan kortisonivoidettakin jotta pahin kutina rauhoittuisi.
Mukavaa loppukesää ja hyviä vointeja Sinulle!:)
- Ihonhoito ja karvanlähtö..Enniina
- Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..Karhutar
- Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..niin pieni
- Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..kultsikki
- Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..carpe diem!
- Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..Anskuli
- Re: Ihonhoito ja karvanlähtö..Kristaemilia