Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kenelläkään posiiivisia kokemuksia Femar -lääkkeestä?

Luultavasti ainoa positiivinen juttu Femarissa on minulle ollut, että syöpä ei ole uusinut. Söin ensin Tamofenia 5 v ja sitten määrättiin jatkoksi 2 vuotta Aromasinia (olen kuulema riskitapaus, siksi lääkitys pidennettiin). Halusin vaihtaa sen Aromasinin, kun luulin ettei Femarissa olisi näin paljon haittavaikutuksia. Ensi kesänä viimein loppuu (ellei nyt taas joku keksi lisäaikaa) Femarin syönti. Jäsenten jäykkyys, armoton hikoilu (oli jo hetken helpompaa mutta työstressin lisääntyminen lisää heti kuumia aaltojakin) ja kyllä minulla on myös psyykkisiä oireita, mutta olen jo aiemmin syönyt Citalopramia.
Ehkä kuitenkin raivostuttavinta on painon nousu, siis merkittävä. En ole ennenkään ollut pikkuinen tyttö, mutta nyt....voivoi. Olin viime yön sairaalassa uniapnea-testissä, toivotaan että tulokset kertoisi, ettei mulla sitä ole.

Ristiselkäni on jatkuvasti kipeä, luettuani Rintasyöpäyhdistyksen keskusteluja tuli mieleen, ettei vaan ole sitä osteoporoosia.
Sain kyllä reseptin kalkki+D-vitamiini, mutta ne pureskeltavat aiheutti niin karmeat ilmavaivat (xylitoli), että niitä jäi usein ottamatta. Nyt on sitten ei-pureksittavia, kunhan vain muistaisi syödä.

Onneksi joulukuussa alkaa mun osa-aikainen työkyvyttömyyseläke!
JOS vaikka saisi itselleen voimaa kun ei ole joka päivä puhkipoikki.
kukkamaaria | 13.11.2010 klo 17:22:29