Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Torstai on Toivoa täynnä
Poikani osti cavalier king charlesin pennun pari viikkoa sitten. Pentu on käynyt ulkoilemassa täällä mummolassa muutaman kerran. Kyllä on hauskaa katsella kun vastaleikattu nurmikin on liian korkeaa.Nyt olo on melko väsynyt tiistain hoidon jälkeen ja olen lepäillyt pari päivää. Viikonloppuna pikkukoira tulee meille hoitoon, joten vipinää riittää.
Meillä on itsellä pari terapeuttia. Toinen on sekarotuinen eli nelirotuinen paimenkoira, joka seuraa tarkkaan mitä teen pihalla. Nyt kun löhösin lepolassessa se ei tökkinyt minua. Peitolla ollessa se tulee tarkistamaan mikä on olotila. Toinen on estrellan vuoristokoira. Mieheni haki sen keväällä kun olin sairastunut. Sillä on niin kovat voimat että en jaksa ulkoiluttaa sitä. Tuo parin nyrkin kokoinen pikkuherra on minulle sopivaa seuraa tällä hetkellä.
- Torstai on Toivoa täynnäanne_r_
- Re: Torstai on Toivoa täynnäliikkeelle
- Re: Torstai on Toivoa täynnäpikkumyy-41
- Re: Torstai on Toivoa täynnähelmikuu
- Re: Torstai on Toivoa täynnäanne_r_
- Re: Torstai on Toivoa täynnämeikku