Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: BRCA 1
Hei BRCA1 Toivon Sinulle voimia omassa taistelussasi, sillä taistelua ainakin syöpään sairastumiseni on ollut. Toistaiseksi ei vielä ole tiedossa, olenko geenimutaation kantaja, mutta suvun naisilla on paljon gynegolisia syöpiä. Mutta muita geenimutaatiovirheitä löytyy roppakaupalla ja niiden kanssa täytyy vain elää. Sairastan munasarjasyöpää ja kovin hyvähän se ennuste ei ole. Olen lääkärin kehoituksen mukaan pyrkinyt opettelemaan elämää tätä kuluvaa päivää. Suuria en haaveile. Tammikussa kemoterapian jälkeen aloin haaveilemaan etelän reissusta ja nyt sitten 18.3. mahdollisesti lähdemme. Kaikkeen tulevaisuus ajatteluun/haaveiluun on tullut sanoja jospa, mahdollisesti, katsotaan, ehkä, mikään ei enää ole niin varmaan kuin tämä hetki. Päivä vain ja hetki kerrallaan.. ainakin näin minä yritän mennä eteen päin. Olen kiitollinen, että saan elää.Voimia Sinulle- BRCA 1tia56
- Re: BRCA 1vitamiinit