Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: molemmat pois
Hei, olen 38v, viisivuotta rintasyöpää eri vaiheineen elänyt nainen. 1. rintani poistettiin viisi vuotta sitten ja vuosi sen jälkeen kun en voinut vielä uutta rintaa saada (luustometastaasi ja markkerit kohonneet ja uusia sytostaatteja pukkasi ja uusi pahkura vanhassa leikatussa arvessa) halusin myös tuon "terveen" rinnan poistettavaksi. Yksirintaisena elämä oli aina joteinkin toispuoleista. Itse olin lähes varma että tuossa terveessäkin rinnassa olisi syöpäsoluja ja kas, niinpäs sitten olikin kun se leikkauksen jälkeen tutkittiin. Rinnattomana eloon olen ollut tyytyväinen, onhan niitä naisiakin, joilla hädin tuskin huomaa rintoja olevat. Liivien sisällä on töissä tietenkin proteesit, jotka itse asiassa saavat poveni paljon kauniimmiksi kuin ne "edelliset oikeat". Kun tulen kotiin, heitän proteesit pois ja huh, olo on kevyt.Rinnattomana on elämää. Ja mikä totuus, ei ainakaan siinä kohdassa ole syöpää, mikä on leikattu pois.
Mukavaa talven odotusta
Tintta
- molemmat poisainok
- Re: molemmat poisTinttamari
- Re: molemmat poisainok