Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Solumuutos kohdunsuulla-neuvoja!
Hei. Minulla huomattiin elokuun alussa kohdunsuulla solumuutos. Se on n. 1cm halkaisijaltaan, kraaterimainen leesio joka vuotaa ajoittain oranssia vuotoa. Osaisiko joku auttaa taikka kertoa onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Minulta otettiin Papa mutta mahtoiko se epäonnistua kun lieriösolut jäivät puuttumaan? En saanut mitään luokitusta enkä muuta kuin tiedon että Papassa ei mitään hälyyttävää. Olen tällä hetkellä raskaana ja uusi papa sekä koepala oteaan synnytyksen jälkeen.Syöpälääkärit ottivat vielä herpesnäytteen joka osoittautui negatiiviseksi. Nyt muutos on taas alkanut vuotaa. Sanottiin että lääkitys voidaan aloittaa raskauden aikana mutta kun tuo papa ilmeisesti epäonnistui, en ole saanut mitään jatkohoitoa.
En ole saanut mitään vastauksia tilaani koskien. Voiko tämä olla kohdunkaulan syöpää, onko kenelläkään tietoa tällaisesta muutoksesta joka vuotaa? Jos muutos ei vuoda, siihen päälle kertyy ilmeisesti hieman katetta. Vuoto ei haise eikä kohdunsuu ole kipeä.
Minulla epäiltiin tutkimuksen yhteydessä myös tulehdusta sillä oli paljon paksua valkovuotoa. Papassa tosin ei tulehduksestakaan löytynyt viitteitä. Silti olen saanut elokuun aikana jo kaksi paikallista emättimen antibioottikuuria.
Kiitos paljon mikäli joku osaisi auttaa minua tässä tilanteessa!
- Solumuutos kohdunsuulla-neuvoja!vaniliini