Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hoidot jatkuvat munasarjasyöpääni
Hei Helena ja kaikki munasarjasyöpää sairastavat !Minä sairastuin uudestaan, sain olla 10 kk 'terveenä' ja sitten alkoi markkeri nousta hiljalleen. Nyt olen saanut eka hoidon (1/6) ja olo on kurja - kaikin puolin.
Yritän imeä täältä selviytymistarinoita, mutta vielä en jaksa ottaa mitään vastaan. Tuntuu, kuin peli olisi menetetty, kun syöpä uusii.
Tuo juuri pelottaa, että näiden kuuden suunnitellun hoidon jälkeen sanotaan, että vielä 3x päälle. Niin minulle viimeksikin kävi, aina vain lisättiin 3 sytokertaa ja taas 3 ja 3; yhteensä sain 15 kertaa putkeen, vaikka ensin oli puhe 4-6 sytokerrasta varmistukseksi vain. Olin jo ihan rikki, kun pääsin tauolle, sillä sehän se oli, vain tauko hoidoista...
Helpottaa kuitenkin, kun tiedän, etten ole yksin kamppailemassa. Kirjoitelkaa miten teillä menee. Niinkuin mm. Liisa tuolla toisessa ketjussa sanoi, tämä toinen kerta on vaikeampi sulattaa.
-amh
- Re: hoidot jatkuvat munasarjasyöpäänikukkaveera
- Re: hoidot jatkuvat munasarjasyöpääniamh