Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Väsyttää ja jännittää

moi! Kannattaa tosiaan yrittää olla positiivisella mielellä, sillä päänuppi kehittää vaikka mitä oireita ja tauteja ja sitten alkaakin kolottaa. Minä olen siinä oikein hyvä esimerkki. Taas hyvänä päivänä ei tunnu missään. Niin kuin tänään olo on mitä parhain ja olen käynyt pitkällä kävelylenkillä, kuitenkin veriarvot on niin huonot että hoito siirtyi ainakin viikolla.
Tuosta laihtumisesta: minä vain lihoan vaikka olen kiinnittänyt huomiota syömisiini, tietysti liikun nyt vähemmän kuin ennen sairastumista. Mutta mulla on teoria, että ne jotka on lihoamiseen taipuvaisia kuten minä niin lihoo vaan tälläiseten kriisien yhteydessä ja ne jotka on laihan sorttisia senkun laihtuu. :-)
Jännittämisestä: minä näen ennen hoitoja aina painajaisia vaikka kuinka yritän rentoutua, mutta toisaalta tiedän että hoidon jälkeen taas helpottaa. Tämä elämän vaihe on vaan nyt sellaista nopeutettua vuoristorataa.

t. Wenla
Wenla | 29.3.2008 klo 15:55:23