Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: mitä olette saaneet univaikeuksiin?

Hei!

Minä sain myös Tenoxia heti leikkauksen jälkeen (lokakuu -07) ja siitä saakka olen sitä melkoisen säännöllisesti napsinut. Välillä yritin vaihtaa Tenoxin nukahtamislääkkeeseen (Imovane), mutta sen avulla en saanut nukuttua.

Kuumiin aaltoihin olen saanut Bellergalia, mutta siitä ei valitettavasti ole ollut apua aaltoihin. Otan sen kanssa yhtä aikaa myös Tenoxia (puolikkaan tai neljäsosan). Tuollakin "coctaililla" herään viimeistään aamuyöstä aaltoihin. Aaltoilu on tosin ehkä himpun verran vähentynyt ihan itsestään eikä sitä juurikaan esiinnyt päiväsaikaan.

En olisi ikinä uskonut, miten viheliäinen vaiva tuo aaltoilu voi olla! Nyt jo kauhulla ajattelen viittä seuraavaa vuotta, jotka joudun syömään Tamofenia (en ole vielä aloittanut). Jos yöunet ovat yhtä vähäiset ja katkonaiset kuin tällä hetkellä, niin melkoisessa koomassa menee päivät töissä.
Sesam | 4.4.2008 klo 18:20:51