Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Arimidex - onko kokemuksia?
Olen syönyt sitä lääkettä kolme vuotta.Aluksi meni aivan hyvin,mutta sitten oli välillä vaikeita vaihdevuosi vaivoja .Rajuja hikisyyspuuskia.Oli huono olo ja sydän hakkasi hullun lailla.Sain lääkäriltä reseptin luontaislääkkeestä Bellegral.Koska asun täällä pohjois-Suomessa se lääke pitää tilata Helsingistä.Tulee sitten postin mukana minulle.Sen saatavuudessa oli kuukauden katko ja pärjäsin sen ajan aivan hyvin.En sitten tiedä onko siitä ollut suurempaa hyötyä.Ajattelen niin kun eräs kohtalotoveri,että parempi hikisenä kuin kuolleena.Nyt ne oireet ovat vähän vähentyneet,kun olen syönyt niitä yli kolme vuotta.Limakalvot kuivuvat.Voi olla pissaamisvaivoja.Minulla on hampaat huonontuneet.Jotkut väittävät,että se lääke aiheuttaa kipuja.Sitä en tiedä sillä sairastan fibromyalgiaa ja minulla on siitäjohtuen on aina kipuja.Liika estrogeeni oli ruokkinut syöpääni.Eihän nuo vaivat ole mukavia,niin ne vähenevät ajan kuluessa.Kyllä niistä selviää.Jaksamista sinulle- Arimidex - onko kokemuksia?Vaarain
- Re: Arimidex - onko kokemuksia?karlip11