Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
DCIS, gradus 3
Hei,Huomasin pari viikkoa sitten sattumalta rinnassani selvän kyhmyn (kova, noin 1-2 cm pitkä). Työterveyslääkäri myös tunsi möykyn selvästi. Hän lähetti mammoon ja ultraan joissa möykky näkyi selvästi ja siellä otettiin myös paksuneulanäyte. Patologin raportin mukaan kyseessä on ductal carcinoma in-situ, gradus 3. Raportissa kerrotaan myös että siellä oli nekroosia, mutta että "varmaa invasiivista kasvua nyt nähtävissä paloissa ei ole". Työterveyslääkäri laittoi lähetteen syöpäpoliklinikalle viime perjantaina. Kysyisin nyt, että tietääkö joku miten tällaista kasvainta yleensä hoidetaan? Olen 38 vuotias, jos sillä on jotakin merkitystä. Minua kiinnostaa myös se, että joudunkohan olemaan poissa töistä hoidon vuoksi. Ja se että kuinkakohan kauan siinä yleensä kestää ennen kuin syöpäpoliklinikalta kuuluu mitään...
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka viitsivät vastata! Minä olen itse ihan ulalla.
- DCIS, gradus 3Rotta
- Re: DCIS, gradus 3Kojac
- Re: DCIS, gradus 3Rotta