Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä ja hedelmöityshoidot??

Kyllä, äidilläni on tällä hetkellä terveen paperit. Tosin syöpä on uusinut jo kahdesti mutta saatu aina parannettua.

Minusta vastauksesi oli hieman, hmm.. hassu..? (Ei millään pahalla.)
Tottakai teen kaikkeni parantuakseni, ja lasteni takia taistelen vaikka maailman tappiin. He ovat elämäni tärkein asia ja olen joka hetkestä heidän kanssaan onnellinen ja varsinkin nyt yritän myös vaikeina arjen hetkinä muistaa miten arvokkaita he ovat, ja miten arvokasta tämä aika on.

Mutta miksi minun pitäisi - taistelematta - luopua haaveistani saada vielä lisää lapsia?
Tottakai käyn kaikki hoidot läpi jotka ovat parantumiselleni oleellisia, vaikka sitten lapsettomuuden kustannuksella (eihän siitä hedelmällisyydestä ole edes mitään iloa jos sen kustannuksella sitten joudunkin hautaan ennen aikojani..)
Tarkoitan vain sitä että haluan selvittää kaikki mahdollisuudet, ja jos niitä ei ole, täytyy minun se hyväksyä, vaikka kipeää tekisikin.

Olen erittäin pahoillani sinun kohtalostasi, se tässä taudissa tuntuukin pahimmalta, kun se päättää tavallaan mitä tietä elämässämme joudumme kulkemaan. Toivon että olet löytänyt tilanteeseesi jonkin ratkaisun jonka avulla saat oman osasi siitä onnesta.
Voimia.
Soulah | 19.10.2008 klo 15:06:20