Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tulokset ka paniikki
Kyllä varmaan harmittaa nuo työkuviot ja muutenkin. Itselläkin sama juttu töiden kanssa. Nyt mulla loppui sairasloma ja kyselin keikkoja eilen. Vielä en ole saanut sähköpostiini vastausta eli ei varmaan ole. Mulla olisi ollut osa-aikatyötä vuoden vaihteeseen asti, mutta sitten tuli tämä ja kaikki peruuntui.Olin jo välillä tosi rauhallinen, mutta eilen ja tänään on vaan pelottanut ja ahdistanut. Ei sentään koko aikaa, mutta aina välillä. Luen netistä uudelleen samoja viestejä her2 positiivisuudesta. Ihan väsyttää lukea niitä ja huomaan että samat viestit alkavat vaan toistumaan. Pitäisi laittaa netti kiinni. Tämä ottaa nyt koville vaikka googlettamalla olen löytänyt tietoakin ja sen mukaan nyt kannattaisi vaan odottaa sitä lopullista tulosta eikä panikoida turhaan etukäteen. Samaa sanoi lääkärikin mulle.
Odotin vaan eilisestä niin kovasti sitä, että kaikki asiat olisivat selvillä. Menisin vaan sitten hoitoihin, kun aika tulee minulle. Mutta se paska epätoivoinen olo vaan jatkuu. Ehkä sitten kun olen käynyt siellä syöpäklinikalla saan vähän rentoutumaan. Vaikka onnistui se tässä leikkauksen jälkeenkin ihan mukavasti. On kyllä varsin rankkaa ihan psyykkisesti tämä syövän kanssa oleminen. Ei sitä ole ennen tajunnutkaan, miltä tämä voi tuntua.
Tänään ajattelin mennä saunaan ensimmäistä kertaa leikkauksen jälkeen. Jospa sinne jäisi kaikki pelot ja ahdistukset.
- Tulokset ka paniikkiHannele68
- Re: Tulokset ka paniikkipalsternakka
- Re: Tulokset ka paniikkiHannele68
- Re: Tulokset ka paniikkiSantruzka
- Re: Tulokset ka paniikkiLilliant