Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiusasiaa
Hei!Mulla viimeinen syto (6 x TAC) oli toukokuun puolivälissä, hiukset alkoivat kasvaa vasta kesäkuun puolivälissä ja ensin lähti kasvamaan harmaat hiukset ja myöhemmin alkoi sekaan lykätä tummaa karvaa, väri on sama kuin aikaisemmin, harmaata on vain PALJON enemmän. Minkäänlaista kasvua ei sytojen aikaan ollut, taitaa riippua aineista. Silmäripset ja kulmakarvat on jo ihan normaalit, mullahan nekin lähti kokonaan.
Nyt hiukset on 2-5 cm pituiset, otsalla hiusrajan kohdalla tuskin sitä kahtakaan senttiä ja pisimmillään niskassa. Kotona nämä menee jo ihan hyvin, mutta peruukkia pidän vielä ihmisten ilmoilla, arvostan tosi paljon teitä jotka liikutte lyhyen sängen tai jopa kaljun kanssa, peruukin nosto teille, mutta minusta ei ole siihen. Taidankin olla turhamaisempi kuin luulinkaan.
Yksi nainen jonka kanssa mentiin aika samaan tahtiin hoidoissa, oli jo säteiden loppuun mennessä saanut kivan pituiset hiukset, pidemmät ja tuuheammat kuin omani nyt, mutta hiukset olivat alkaneet kasvaa jo sytostaattien aikana. On siis melkoisen yksilöllistä ja varmaan riippuu aineista mitä annetaan.
Mulla on myös kasvoissa vaaleaa karvaa, olen joutunut ajamaan partaa, johtuukohan tämä sytostaattien ja tamofenin aiheuttamista vaihdevuosista. Nauratti kuin sain gilleteltä mainoskirjeen jossa oli mukana partahöylä, ihmetytti miksi naiselle sellainen lähetetetään, mutta toisaalta tulihan se tarpeeseen, ei kai sairaala anna tietoja suoramarkkinointi tarkoitukseen.
Nopeaa karvankasvua toivotellen Sartsa
- Hiusasiaameikku
- Re: Hiusasiaakesän lapsi
- Re: Hiusasiaapike44
- Re: HiusasiaaSartsa
- Re: Hiusasiaapeevikki
- Re: Hiusasiaatanssityttö
- Re: HiusasiaaKarhutar
- Re: HiusasiaaLotteliini
- Re: Hiusasiaatautinen
- Re: Hiusasiaatepa
- Re: Hiusasiaameikku