Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Työssäolo syöpähoitojen aikana
Minulla pari kuukautta sitten todettu rintasyöpä, joka on leikattu osapoistolla. Odottelen aikaa syöpälääkärille ja hoitoaikataulun varmentumista. Saan sytot ja sädehoidon. Tiedän, että hoitojen sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä, jotkut voivat oikein huonosti ja jotku pystyvät käymään työssä. Minua kuitenkin huolestuttaa jo sairausajan toimeentulo. Sairauslomalaisen palkan maksaa työnantaja tietysti joltakin ajalta (riippuen työehtosopimuksesta) mutta miten sitten jatko eli sairauspäiväraha Kelalta? Tuleeko työnantajalta tieto palkanmaksun loppumisesta jotta osaa itse hakea Kelalta? Jatkuuko Kelan sairauspäiväraha kuinka pitkään? Minkälainen prosentti päiväraha on palkasta? Menen varmaan asioiden edelle kun hoidotkaan eivät ole alkaneet, mutta kaikenlaiset asiat täss pyörivät päässä:-)- Työssäolo syöpähoitojen aikanaSyksy2013
- Re: Työssäolo syöpähoitojen aikanaLiila-Roosa
- Re: Työssäolo syöpähoitojen aikanaSyksy2013