Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Töihin paluu?
Olen kirjoitellut joskus aiemmin tästä samasta aiheesta, mutta tässä sinulle kokemukseni. Sytostaattihoidot loppuivat viime elokuussa. Lokakuussa menin töihin. anoin osa-aikasairauspäivärahaa ja sain. Tein töitä 60% eli oli töissä joka arkipäivä vähän yli neljä ja puoli tuntia. Se tuntui tosi hyvältä palata töihin näin puolen vuoden tauon jälkeen. Pomoni ehdotti ensin täysiä työpäiviä ja sitten loppuviikon pois. Sanoin etten jaksa olla heti 8 tuntia vaikka sitten olisi pidempi vapaa-aika. Omalla kohdallani sain tehdä tuon lyhennetyn työajan joka päivä. Tein niin jouluun asti. Nyt olen ollut kokopäiväisenä tammikuun ja tämän helmikuun.Tänään perjantaina väsytti ihan hirveästi ja oli ihanaa päästä kotiin viikonloppua viettämään.
Taloudellisia laskelmia en ole tehnyt miten meni. Sain 60% palkasta ja puolet siitä päivärahasta mitä sain sairauspäivärahaa. Minä olin ratkaisuuni tosi tyytyväinen. En olisi jaksanut varmaan olla heti pitkiä päiviä töissä.
- Töihin paluu?minmaija
- Re: Töihin paluu?meikku
- Re: Töihin paluu?pistaasi
- Re: Töihin paluu?Vaarain
- Re: Töihin paluu?pistaasi
- Re: Töihin paluu?meikku
- Re: Töihin paluu?tähtitaivas