Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusiutunut syöpä
Hei!
Kiitos vastauksestasi. En löytänyt kirjoitusta, jonka kehoitit lukemaan. Mistä löydän sen?
Olet oikeassa, että yritän jatkaa elämääni mahdollisimman normaalisti. Mielessä kuitenkin säilyy sairauden alkuvaiheesta lähtien kaikki hetket.En halua niitä unohtaa, ne ovat, kaikesta huolimatta, rikkaus.Olen saanut kokea läheisiltäni,ystäviltä ja työtovereilta sellaista lämpöä ja tukea, joka ei todella ole sääliä, vaan aitoa välittämistä.
Tällainen on minun elämäni, en voi sitä muuttaa. Elämä on ainutkertainen, ja olen ajatellut, että haluan elää sen niin, että itselläni ja kanssaihmisillä olisi mahdollisimman hyvä olla.
Tuo mitä sanoit seurannasta, on ihan totta; pelottavaa joka kerta, mutta olemme etuoikeutetussa asemassa sen suhteen, että olemme todella kontrollissa säännöllisesti.
Omien lasteni lisäksi, (vanhin 19v, muuttamassa pois kotoa) on perheeseemme "tullut" jäseneksi myös tyttäreni poikaystävä, jonka äiti kuoli 2v ja 3 kk sitten yllättäen joulun alla. Poika jäi yksin ja on ollut "perheenjäsen" siitä alkaen. Poika täytti tammik. 18v ja sai oman asunnon johon muuttaa viikon kuluttua. Ilolla seuraan näiden kahden nuoren oman elämän alkua,keräillen heille astioita ym. ELÄMÄ JATKUU!
"Elämä on kaunein satu, se kannattaa elää kiitollisena joka päivästä."
Tutteli
- uusiutunut syöpätutteli
- Re: uusiutunut syöpäriksulainen
- Re: uusiutunut syöpätutteli