Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko muita triplanegatiivisia?

Hei!

Minulla kanssa triplanegatiivinen. Tulos oli 4.5 cm kokoinen kasvain duktaalinen gradus III, 9 imusolmuketta puhtaat T2N0 triplanegatiivinen ja HER negatiivinen Ki67 70-80 % ..Ärhäkkää laatua. Sain 1 Taxoren ja 5 Cefia + 25 x sädehoidot päälle eikä muuta. Olisi ollut 3 Taxorea mutta toisessa sain pahan yliherkyys oireen joten sillä ei voitu jatkaa enää. Tällä hetkellä ei muita hoitoja ole ollut joten näillä mennään. Itsekin mietin tuota että vieläkö se "pirulainen" tuolla majailee. Minulle tehtiin varjoainekuvaus mutta siellä ei todettu etäpesäkkeitä missään. Puhtaat paperit tähän mennessä ja elokuussa kontrolli että pikkusen jännittää. Töissä tällä hetkellä ja talossa on vanhempi nainen joka sairasti pahempaa syöpää ja taudiosta selvinnyt ja kontrolleissa puhtaan tulokset saanut. Pitää vaan toivoa että kaikki on kunnossa.Minä taas odottelen kutsua rinnankorjaus leikkauksen suunnitteluun, millonkahan lienee mutta ei tässä kiirettä ole.
Tsemppiä kaikille hoidoissa oleville.
Mukavaa kesän odotusta...

Memmu

Memmu66 | 22.5.2012 klo 12:15:31