Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Elämä täysin sekaisin
Hei!Sairastuin Hodginintautiin 2004 tammikuussa. Tauti uusi maaliskuussa 2005. Siitä alkoi hoidot, jotka tähtäsivät kantasolusiirtoon. Kantasolut palautettiin syyskuussa, jolloin kävin kyllä lähellä kuolemaa. Siellä meni kukausi. Jaksoin sillä että pidin kuvaa tyttärestäni nyt 4v ja miehestäni sydämelläni. Tulin kotiin ja olin aivan poikki, väsynyt, todella huonossa kunnossa ja mieheni ilmoitti jättävänsä. Ja lähti viikon sisällä. Mun maailma hajosi. Eikö syövässä ja niissä kovissa hoidoissa ollut tarpeeksi? Jäin pienen lapsen, koiran, puulämmitteisen talon ja hirveän velan kanssa yksin... sitten vasta meninkin huonoon jamaan. keuhkoihin iski paha bakteeri ja olin 3 vkoa sairaalassa. mummot hoitivAT LAPSEN EI ISÄ.
lapsen isä haukkui ja haukkui minut sairaalassa ja lopulta melkein kuolin.. kuinka näin voi käydä? miehelläni oli jo muuttaessa ja ilmeisesti kun olin sairaalassa syyskuun suhde naiseen. teitenkin nuorempi ja kaunis. nyt he asuvat yhdessä ja eilen lapseni oli ensimmäisen kerran yötä isällään kun hän lähti lokakuussa -05.Musta tuntuu niin pahalta, olen vihainen, katkera, tunnen inhoa tätä uusio perhettä kohtaan.Lapseni vielä viihtyi ja tykkäsi tykkäsi tästä uudesta naisesta.
kaiken kaikkiaan olen niin surullinen kun minä en voi ottaa ja lähteä ja vaihtaa elämääni, sairaus on ja pysyy taustalla. nyt kaikki on sairauden suhteen hyvin. jatkuvaa syyniähän tää on,verikokeita ja kuvauksia...
- Elämä täysin sekaisinmarika
- Re: El�m� t�ysin sekaisinMariina
- Re: Elämä täysin sekaisinMirjamitar
- Re: Elämä täysin sekaisinvappu100