Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hämmentävää.......
Hei , luin kirjoituksesi moneen kertaan kun en oikein päässyt käsitykseen miksi olet pettynyt... Lause: mikään ei viittaa syöpään, hoe sitä itsellesi, siinä on mielestäni paljonkin aihetta hyppiä riemusta.Kaikkihan voisi olla toisin. Ymmärrän kyllä hämmennyksen, minullakin nyt hyvä tilanne, vaikka korkean riskin tauti. Sitä aina odottaa että tulisi päivä että lääkäri sanoisi että tauti on voitettu. Jotenkin sitä vaan on sopeuduttava siihen ajatukseen että sitä päivää tuskin tulee, enpä usko että koskaan uskaltavat ainakaan minun tapauksessani olla täysin varmoja ettei tauti tule takaisin. Ajattelen että nyt minulle riittää että lääkärini sanoo: sinuna olisin luottavainen. Tällähetkellä pohdin paluuta työelämään, olen hoitoalalla, joten edessä olisi siirtyminen kevyempään työhön ja opiskelua. Uskallanko? Mitäs jo tulee käänne huonompaan ? Mutta koska on se hetki että uskaltaa? Nyt olen ollut tauti vapaa noin vuoden ja sytostaatit loppui noin puoli vuotta sitten. Saan verisuonten kasvutekijän estäjää ( avastin ) 3 viikon välein marraskuulle asti jos taudista ei näy merkkejä ennen sitä. Olemme tarkassa seurannassa, meidän on vain opittava elämään riskiemme kanssa. Oli ihana lukea tältä palstalta kuinka nimimerkki pike kirjoitti kun oli ollut viimeisessä kontrollissa : alussa tilanne oli lohduton, mutta tämä tauti ei ennusteita kunnioita puoleen eikä toiseen.Eli mekin voimme selvitä ! Ilotse hyvästä tilanteestasi täysillä ! hyvää kevättä sinulle !- Hämmentävää.......rapu 75
- Re: Hämmentävää.......rapu 75
- Re: Hämmentävää.......riitta47
- Re: Hämmentävää.......rapu 75