Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tietynlainen ammattitaidottomuus...

Myös minulle tuttu juttu nuo haasteelliset suonet. Joka kerta sytojen piikkiä laitettaessa piti kättä pitää varttitunti tulikuuman vesihanan alla, vaikka viime kesänä oli varsinaiset helteet. Kerran jouduttiin laittamaan käsivarteen, kun suonet karkailivat minkä ehtivät eli kyllä ne siellä aina keinot keksivät, että hoidot saa hoidettua.

Muutenkin sytojen aikana siinä sairaalassa, missä minä olin kohdeltiin kuin piispatarta pappilassa. Kaikki pienetkin pyynnöt otettiin vastaan ja vähän väliä kyseltiin vointia ja tarjottiin kahvia tai virvokkeita. Raaka totuus tuli esiin sitten säteissä, jossa tunne oli kuin keskitysleirissä: seuraava potilas uuniin sisään kuudeksi minuutiksi jne. Onneksi taksikuskini oli niin ihana, että kestin ne 32 krt hengissä. Ilman häntä olisin saattanut heittää pyyhkeen kehään ja jättää koko säteet sikseen!
mks | 3.8.2007 klo 17:27:13