Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäisen cef-hoidon jälkeen
Pahoinvointilääkitys täytyisi ottaa ennen oksentamista, joten kun minä tiesin, että pahoinvointi alkaa klo 16.30 hoitopäivänä, otin ensimmäiset lääkkeet klo 1530, pyrin myös syömään kotona hyvin ennen pahoinvointia eli klo 15 aikoihin, sen jälkeen vähän väliä jotakin pahoinvointilääkettä,Primperania, Zofrania tai dexametasonia, en käyttänyt Temestaa, koska en tykkää sen ominaisuuksista(rauhoittava, turruttava). Lisäksi havaitsin että salmiakki sopivassa suhteessa tai muukin suolaisenmakea tuntui auttavan.Mutta se hyvä puoli niissä on, että cef-hoitoja annetaan vain määräaikaisesti, joten ne loppuu aikanaan. Minä sain 6 hoitoa, loppua kohti oppi paremmmin lääkitsemään itseään itselle sopivalla tavalla. Mulle Dexametasonista piti ottaa pienempää annosta kuin tavallisesti, mutta pitempään ,5 pv, koska muuten pahoinvointi alkoi uudelleen.Laske montako prosenttia hoidoista on jo kärsitty, tuntuu hyvältä, että koko ajan vähenee vastaanotettavien hoitojen määrä.
Lisäksi voit ajatella, että mikäli sun kaikilla terveillä kudoksilla on näin kurja olo, ei mahdollisilla elimistöön jääneillä syöpäsoluillakaan ole helppoa, koska hoito on suunnattu juuri niitä kohti.
Tsemppiä loppua kohti!
t tanssityttö
- Ensimmäisen cef-hoidon jälkeentähtitaivas
- Re: Ensimmäisen cef-hoidon jälkeenKisuliini
- Re: Ensimmäisen cef-hoidon jälkeentanssityttö
- Re: Ensimmäisen cef-hoidon jälkeentähtitaivas
- Re: Ensimmäisen cef-hoidon jälkeenliikkeelle
- Re: Ensimmäisen cef-hoidon jälkeentanssityttö