Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Airebra?
Minullakin paketti matkalla postissa, jännittää tuliko koko oikea.Tilasin myös rintasyöpäyhdistyksen sivuilta vinkin saaneena Åshildin rintaliivitopin, mutta on vähän outo. Mahan päältä kun olen leveämpi kuin yläpäästä, niin se tuppaa kiertyä makkaraksi ylävatsaan. Vaatii totuttelua tai sit menee kierrätykseen.
Minä sain myös Emendiä kaikilla kolmella kerralla, tänään viimeksi. Eka ja toka kerralla närästi heti hoitopäivänä, tänään ei vielä. Olen ottanut Somacia ja laktofiilusta ja syönyt Gefilus jugurttia sekä paljon marjoja. Kuvotus, pahoinvointi tekee tuloaan elin otan tässä vielä Granisetronin. Muuten olen ollut Emendiin tyytyväinen, olen selvinnyt parin päivän pahoinvoinnilla CEFfeistä. Kortisoniakin suositellaan, mutta sitä olen tarvinnut vain pari päivää ja viimeksi puolitin annoksen, niin aion tehdä nytkin jos ylipäätään huomenna tarvin koko piristettä, sen jälkeen tulee univelat nimittäin maksuun, verenpaine laskee ja sydän pompottaa.
- Airebra?Aava71
- Re: Airebra?Syysnainen
- Re: Airebra?tullis
- Re: Airebra?Aava71
- Re: Airebra?gugi53
- Re: Airebra?gugi53