Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kertokaa, pliis pliis mielipiteitänne

Olen sairastanut 10 v rintasyöpää,levinnyttä n 7 vuotta. Pikkuaivoissa on olut -03, 5 cm:n kokoinen patti, välillä se on ollut n 2 cm, viimeksi hieman yli 3...ja oma lääkärini sanoi että se on nyt hivenen suurentunut (röntgenlääkärin lausunnosta). Lääkärini konsultoi neurokirurgia aivopaineen suhteen shunttausoperaation hyödystä. "Huomioiden kuitenkin taudin laadun, en näkisi shunttausoperaatiota tarpeelliseksi ". (sanoo mies joka katsoo sitä yhtä TT-kuvaa, tuntematta taudin kymmenvuotisesta historiasta ja sen vaiheista yhtään mitään).
"Paljolti riippuu siitä mikä taudin luonnollinen ennuste on survivalin suhteen, kannattaako tehdä ylipäätään mitään..... Ja loppuu :"Toisaalta allekirjoittaneelle jää vaikutelma, että potilaan tauti on jo karannut".

Olin viikon poissa kotoa ja just äsken luin tuon kirjeen. Odottelen vastaanottoa Seinäjoen sairaalasta Vaasaan, missä päätetään mun jatkohoidosta.

Oma lääkärini sanoi että Vaasa päättää miten hoidetaan jatkossa.

Eikö ole epäinhimillistä lähettää ilman lääkärin vastaanottoa tuollainen epigriisi minulle kotiin - päiväpostin mukana. Luojan kiitos lapset eivät olleet sitä avanneet.

Minulla oli pää kipeä, mutta 4 dexametasonilla se on pysynyt poissa ja lääkäri sanoi että no hyvä, paine on sitten laskenut.

En tiedä oikein mitä ajatella. Tunteet heilahtelee laidasta laitaan.
Just joku aika sitten kirjoitin täällä periksi antamisesta, sitä vastaan ja nyt olen itse autettavien puolella.
Kun minä en vaan millään tahdo uskoa, että lopetettaisiin hoito - kun lääkärikin sanoi että vaihdetaan lääkkeitä - NIIN ONKO JOKU NEUROLOGI SITTEN KUITENKIN VIISAAMPI KUN ONGOLOGI ?

seliisa | 10.10.2008 klo 22:41:52