Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kutinaa pienennetyssä rinnassa ?
Hei! Varmaankin on ihan normaalia. Yleensähän kutina on hyvä merkki ainakin leikkaushaavojen suhteen. Ennen vanhaan ainakin sanottiin, että kutina on paranemisen merkki. Kerrohan sitten mitä lääkärissä sanotaan.Minulle ei puhuttu mitään rinnankorjausleikkauksesta syöpäleikkauksen jälkeen, ei siis yhtikäs mittään. Luin asiasta sairaalasta saamastani oppaasta, ja nyt olen jonkin verran näillä palstoilla seurannut asiaa. Tällä alueella pitäisi leikkauksesta olla kulunut 3 vuotta, ennenkä korjausleikkauksia voidaan tehdä.
Itse olen vielä täysin epävarma asian suhteen, laitatanko uuden rinnan vai en. Koko rinta poistettiin. Olen kuitenkin hyvin pienirintainen, että sen suhteen ei ole tullut kroppaan suurta muutosta. Yläkropasta olen kyllä sen verran laiha, että tuntuu siltä, että selkäpuolelta siirto ei onnistu, enkä haluaisi silikoniakaan.
Aurinkoisia talvikelejä!
- Re: Kutinaa pienennetyssä rinnassa ?tuike