Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taas olisi kysyttävää kanssasisarilta
Hei .. minä syön Tamofenia ja elän tai luulen elävän suhkoht normaalia elämää. Otan myös kalkkitabletteja ja kalanmaksaöljykapseleita ihon kuivuuden takia,Tuohon alkoholiin täytyy sanoa, että otan joskus lasin viiniä ja esim. siiderin luulen että elimistöni ei oikein siedä sitä. KÄsittääkseni Priorin syönnillä ei ole estettä olen itsekin syönyt sitä kolmen kuukauden satsin, ei mitään tunnu ainakaan haittavaikutuksia ainoastaan tukka kasvaa paksumpana en tiedä onko sillä vaikutusta, mutta kuitenkin. Mulla on nyt tammikuun 12 päivä vuosi leikkauksesta ja ensimmäinen tarkistus, kainalo on todellakin jäykkä ja kireän tuntunen vaikkain käytän kättä päivittäin ihan normaaleihin puuhiin on leikattu vasen puoli ja sattumalta olen vasenkätinen. Rasvaan edelleen joka ilta.Aika jännä juttu mitä lähemmäksi vuosi kontrolli tule sitä erilaisempia kolotuksia tunnen milloin kainalossa ja rinnassa.Hikolu puuskia on edelleen välillä enemmän ja välillä vähemmän, aamu yöt on mulla pahempia kun herään siihen kuumotukseen.Voimia meille kaikille,,jaOikein Hyvää Uutta Vuotta- Taas olisi kysyttävää kanssasisariltaSitähän se oli
- Re: Taas olisi kysyttävää kanssasisariltaael
- Re: Taas olisi kysyttävää kanssasisariltaSitähän se oli
- Re: Taas olisi kysyttävää kanssasisariltaSitähän se oli
- Re: Taas olisi kysyttävää kanssasisariltaKristitty Lilja