Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: onko muita zoladexin käyttäjiä?

Heip,

minä olen 35, sytot loppui 11 kk sitten, päälle sädetys ja olen nyt saanut zoladex + tamofenia n 10 kk. Kasvain mahd ärhäkkä ja kainalo 13/17.

Kuten Lumikin tuossa kirjoitteli niin liikunta auttaa vaihdevuosioireisiin, luinkin jostain että liikkuessa erittyy enfordiinia mikä helpottaa/kohottaa oloa. Itsellä ollut hikoilua mutta nyt tuntuu rauhoittuvan. Limakalvot säilyneet suht hyvässä kunnossa, seksihalut on kyllä olemattomat mutta onneksi mies silti on ihana ja pitää hyvänä.

Minulla 2 pientä lasta ja enempää ei sitten tule, kävin kesällä juttelemassa munasarjojen poistosta mutta ei lääkäri kovin innokas ollut, katsotaan kuulemma sitten kun 24 pistosta takana ja zoladex pitäisi lopettaa. Vähän kyllä pelottaa että menkat palaa ja kun mun kasvain estrogeenipositiivinen hyvin vahvasti (80%), niin itse olisin kyllä poiston kannalla. Mutta katsotaan sitten.

Seuraavaa kontrollia (16.10) tässä jännitellessä.

Paljon voimia kaikille ja kauniita syyspäiviä,
särö
särö | 24.9.2008 klo 10:25:27